کارخانه صنعتی برنزکار کارخانه صنعتی برنزکار .

کارخانه صنعتی برنزکار

قطره گیر های BRF 10،20،30

​ قطره گیر تیغه ای BRF 10
قطره گیر از نوع تیغه ای BRF 10 یک تجهیزات کشاورزی است که برای آبیاری نقطه‌ای کشاورزی استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از تیغه‌های خاص، قطره‌های آب را به نقاط دقیق در مزرعه منتقل می‌کند، که این امر به بهره‌وری بالا و صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند. همچنین، BRF 10 از فناوری پیشرفته برای کنترل دقیق و بهینه زمان آبیاری استفاده می‌کند، که باعث افزایش عملکرد محصولات کشاورزی می‌شود
قطره گیرهای تیغه ای معمولاً قابل تنظیم هستند و به طور دقیق تر، به نیازهای مختلف گیاهان در باغچه یا مزرعه پاسخ میدهد.

کاربرد قطره گیر ها :
1-ایرواشرها

2-در برج های اسکرابری

3-درسیستم های تغذیه هوای توربین های گازی

4-بدنه کشتی

قطره گیر تیغه ای BRF20
قطره گیر تیغه ای BRF20 یک تجهیزات پیشرفته در زمینه آبیاری نقطه‌ای مزارع است. این دستگاه با استفاده از تیغه‌های خاص، به طور دقیق قطره‌های آب را به مزرعه منتقل کرده و برخی از ویژگی‌های بهره‌وری بالا را فراهم می‌کند. BRF20 از فناوری هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته برای تنظیم بهینه زمان و مقدار آبیاری استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها باعث افزایش بهره‌وری آب، صرفه‌جویی در انرژی و افزایش عملکرد محصولات می‌شود.

قطره گیراز نوع تیغه ای BRF20 پروفیلی است برای نصب عمودی دریک جریان هوای افقی که به وسیله دستگاه اکسترودر و از مواد درجه یک و با کیفیت P.P به همراه تالک تقویت کننده و P.V.C مقاوم در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی ساخته می شود.

قیمت قطره گیر تیغه ای BRF20
ماده پلیمری پی وی سی یا همان P.V.C ، تا دمای 60 درجه سانتیگراد قابلیت تحمل دما را دارد.

به دلیل سفتی و ضریب کرنش حرارتی بسیار پایین ، مقاومت در برابر نور خورشید در تولید قطره گیرهای تیغه ای بسیار پر کاربرد هستند.

قیمت قطره گیر تیغه ای BRF20 معمولاً به عواملی مانند برند، جنسیت، و ویژگی‌های فنی بستگی دارد. می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف یا وب‌سایت‌های معتبر جستجو کنید تا قیمتها را مقایسه و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

در حال حاضر ایالات متحده به دلیل موقعیت کم هزینهٔ تولید در مواد اولیه کلر و اتیلن، بزرگ‌ترین منطقه تولید VCM باقی مانده‌،چین همچنین یک تولیدکننده بزرگ و یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان VCM میباشد.

 

قطره گیر از نوع تیغه ای BRF 30
قطره گیر از نوع تیغه ای BRF30 پروفیلی است برای نصب عمودی در جریان هوای افقی که توسط دستگاه اکسترودر ساخته می شود.

تیغه قطره گیرها توسط اکسسوری و یا فرم های آهنی مناسب می توانند نصب شوند بیشترین ارتفاع قابل استفاده برای این نوع قطره گیر 2.5 متر می باشد.

کارخانه صنعتی برنزکار با بیش از 35 سال تجربه تولید در عرصه های مختلف ، من جمله تولید انواع قالب ، تولید انواع شیرآلات بهداشتی و در نهایت تولید اقسام محصولات پلیمری ، می باشد . این کارخانه به مدت 20 سال از گذشته تا اکنون وارد عرصه تولید در زمینه کالاهای مرتبط با انواع برج خنک کننده شده است ( بالاخص برج های خنک کننده صنعتی ) ، به طوریکه در این زمینه پیشتاز در کیفیت و قیمت می باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۵:۵۰ توسط:t موضوع: نظرات (0)